Dat snapchat continue in ontwikkeling is, hoeven we je niet meer te vertellen. Zo schreven wij eerder al dat de gebruikers van Snapchat nog steeds groeit en dat je nu je eigen geofilter kan maken. Ook op zakelijk gebied groeit Snapchat nog steeds. Zo wordt nu iets nieuws uitgerold. Genaamd Snap Pixel.

Snap Pixel is een functie waarmee adverteerders codes kunnen maken op websites. Via die codes kan je zien welke acties iemand heeft ondernomen na het zien van de advertentie op Snapchat. Voor marketeers is dit een belangrijke ontwikkeling omdat ze nu veel makkelijker kunnen zien en meten hoe advertenties op Snapchat leiden tot directe conversies, zoals het voltooien van een online aankoop.

Custom Audiences
Aan het eind van het jaar kunnen marketeers ook aangepaste doelgroepen aanmaken op basis van acties die ze kunnen volgen. Dit is vergelijkbaar met o.a. Google, Facebook en Instagram Custom Audiences. Door Snap Pixel kan ervoor gezorgd worden dat de advertenties gezien worden door mensen met die interesse. Zo kunnen advertenties verder worden gepersonaliseerd.

Dat het nog in ontwikkeling is verteld Laura Joukovski, SVP of Media bij TechStyle Fashion Group. “Het is nog vrij vroeg dus er zijn een aantal dingen wat we aan het testen zijn, maar we willen uiteindelijk zoveel mogelijk gegevens verzamelen. De Snap Pixel geeft ons een nieuwe en betere manier om te zien wat er gaande is en een nieuwe mogelijkheid om direct-response te achterhalen na de klik.”

In ontwikkeling
Uiteraard houden wij deze ontwikkeling goed in de gaten en wanneer er nieuwe ontwikkelingen over zijn, laten wij je dat weten! Benieuwd naar wat wij voor jou kunnen betekenen op Snapchat? Wij leggen het je hier uit.