Gisteren werden de Facebook reactions voor iedereen uitgerold. Hierdoor is het mogelijk om niet alleen aan te geven dat je een post leuk vind, maar ook als je een post bijvoorbeeld grappig, verbluffend of juist helemaal geweldig vind.

Genoeg reden om hierop in te haken met een pakkende Facebookpost. We zetten de leukste inhakers voor je op een rij:

[mfb_pe url=”https://www.facebook.com/NetflixNederland/posts/900672650040932″ mbottom=”0″]
Netflix was er weer als de kippen bij. Ze gaven de nieuwe reaction emoji’s een herkenbare nieuwe betekenis.

[mfb_pe url=”https://www.facebook.com/KLM/posts/10153473194805773″ mbottom=”0″]
KLM nam de nieuwe buttons wel heel letterlijk.

[mfb_pe url=”https://www.facebook.com/pathenl/posts/10153570720439541″ mbottom=”0″]
Binnenkort worden de Oscars uitgereikt. Pathé is dan ook vooral benieuwd op welke knop Leonardo DiCaprio zou klikken als hij een post in z’n newsfeed voorbij ziet komen dat hij éindelijk een Oscar wint.

[mfb_pe url=”https://www.facebook.com/belvilla.vakantiehuizen/posts/1062205643821603″ mbottom=”0″]
Voor Belvilla maakten we deze post, waarin we inspeelde op het hele vakantiegevoel.

[mfb_pe url=”https://www.facebook.com/HeinekenNL/posts/1747504988806218″ mbottom=”0″]
Heineken had al een post klaar staan. Ze misten een reactie, maar hadden er ook een teveel… de yay-reaction is er nooit gekomen.

[mfb_pe url=”https://www.facebook.com/blendle/posts/636905609783411″ mbottom=”0″]
Ook Blendle begaat die fout en vinden dat hun slogan onmisbaar is in de rij reactions.

[mfb_pe url=”https://www.facebook.com/PostNL/posts/1110842062262105″ mbottom=”0″]
PostNL vind dat de nieuwe likes van Facebook wel erg laat zijn en vind een echte reactie toch nét wat leuker.

Ook zo’n mooie inhaker?

Wil jij nou ook zo’n mooie inhaker? Of wil je weten hoe jij voor je merk nou gebruik kunt maken van deze nieuwe functie van Facebook? Neem dan contact met ons op!