Van der Valk History
Klant: Van der Valk Verrast
Wanneer: Februari 2015 tot oktober 2015
Expertise: Content marketing & community management
Het doel
Fans van Van der Valk Verrast bekend maken met het rijke verleden van de motelketen door middel van de milestone-functionaliteit van Facebook.
De vraag
Hoe kan Van der Valk zijn fans bekend maken met de rijke geschiedenis van de hotelketen?
De oplossing
Door gebruik te maken van milestone-functionalieit zijn de hoogte- en dieptepunten van Van der Valk terug te vinden op Facebook. Fans kunnen door de geschiedenis van de hotelketen klikken.
We gaan terug in de tijd met Van der Valk! Om de twee weken werd een periode uit de geschiedenis van Van der Valk uitgelicht. Met vier posts, waarvan een uitgelicht door middel van een milestone, werd op de Facebookpagina het verhaal van de familie Van der Valk verteld. Fans werden op deze manier meegenomen in een reis door de tijd!
Periodes
Interacties op post
Bereik
Wil je ook meer uit je content halen?