Royal Sanderson

Van der Valk History

Klant: Van der Valk Verrast
Wanneer: Februari 2015 tot oktober 2015
Expertise: Content marketing & community management

Het doel

Fans van Van der Valk Verrast bekend maken met het rijke verleden van de motelketen door middel van de milestone-functionaliteit van Facebook.

De vraag

Hoe kan Van der Valk zijn fans bekend maken met de rijke geschiedenis van de hotelketen?

De oplossing

Door gebruik te maken van milestone-functionalieit zijn de hoogte- en dieptepunten van Van der Valk terug te vinden op Facebook. Fans kunnen door de geschiedenis van de hotelketen klikken.

We gaan terug in de tijd met Van der Valk! Om de twee weken werd een periode uit de geschiedenis van Van der Valk uitgelicht. Met vier posts, waarvan een uitgelicht door middel van een milestone, werd op de Facebookpagina het verhaal van de familie Van der Valk verteld. Fans werden op deze manier meegenomen in een reis door de tijd!

Tijdlijn
[mfb_pe url=”https://www.facebook.com/VanderValkVerrast/posts/834417033284656″ mbottom=”50″]
[mfb_pe url=”https://www.facebook.com/VanderValkVerrast/posts/948795931846765″ mbottom=”50″]
[mfb_pe url=”https://www.facebook.com/VanderValkVerrast/posts/961770667215958/” mbottom=”50″]

Periodes

Interacties op post

Bereik

Wil je ook meer uit je content halen?