Royal Sanderson

Van der Valk

Klant: Van der Valk Verrast
Wanneer: Begin 2015 tot heden
Expertise: Content marketing, communicatie management & advertising

Het doel

Van der Valk Verrast op een vertrouwde manier op social media presenteren. Het aantal fans groeiende houden en bestaande content social maken via posts en acties. Via social sales posts en advertising online boekingen genereren.

De vraag

Hoe kan Van der Valk meer fans werven en zichzelf goed positioneren als vertrouwd familiebedrijf op social media?

De oplossing

Er zijn verschillende verhaallijnen en acties bedacht waarbij Van der Valk als oprecht, vertrouwd en gastvrij merk naar voren komt. We hebben onder andere de geschiedenis van Van der Valk uitgewerkt in een history post serie en deze in het verleden op de tijdlijn geplaatst.

Sweet naar Suite

Voor Valentijnsdag (2015) is er een actie bedacht waarbij je met je ‘sweet’, je geliefde, een suite bij Van der Valk kon winnen. Voor deze actie moesten de fans laten zien hoe sweet ze samen zijn om te winnen, door middel van een foto in te sturen als reactie op de actieposts.
Uit alle inzendingen zijn 4 deelnemers gekozen waarna de fans in een stemronde mochten stemmen op hun favoriet.

Posts

Inzendingen

Bereik

Buitenland weken

In de zomer van 2015 werden de Van der Valk hotels in het zonnetje gezet die in het buitenland gevestigd zijn. In deze eerste fase zijn de hotels in de landen België en Duitsland uitgelicht. Naast Nederland zijn hier de meeste Van der Valk hotels te vinden. Er zijn verschillende interactieposts ingezet en op de website is er een landenquiz ontwikkeld waarbij men leuke incentives kon winnen.

Inhakers

In 2015 is er regelmatig op grote en kleine gebeurtenissen ingehaakt met Van der Valk Verrast. Dagelijks zijn we bezig met actualiteit en nieuws om hierop in te haken. Met het merk in ons achterhoofd maken we vervolgens passende content. Enkele van de inhakers zijn zelfs door De Beste Social Media uitgelicht.

Wil je ook meer uit je content halen?

Kom eens praten

Meld je gratis aan

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang het laatste social nieuws in je mailbox.

Je bent aangemeld voor de nieuwsbrief!