Case: Tim & Sofie Activatie Campagne
#Stappentellerbingo
Wie weet exact 10.342 stappen te zetten? Met #Stappentellerbingo motiveren Tim & Sofie Twentenaren en werkend regio Zwolle om een exact aantal stappen te zetten.
Details
Bedrijf: Tim Reist (Twente Mobiel) en Sofie Werkt (Regio Zwolle Mobiel)
Ons werk: Concept, Campagne, Advertising
Jaar: 2020 – 2021
Website: timensofie.nl
Socials: Facebook (Tim Reist), Instagram, Facebook (Sofie)
Met #stappentellerbingo maakten we gebruik van een combinatie gamification via stories, bewustwording via social posts en advertising en bewijsaanvoering via de website.
Resultaat
Tientallen fans van Tim en Sofie deelden op social media (met #Stappentellerbingo) en de website hun inzending in. Met de actie werden enkele tienduizenden mensen in de regio Zwolle en Twente bereikt
#Stappentellerbingo is genomineerd voor een Loopaward 2022. De award voor het beste loopinitiatief van Nederland.
Resultaat
Tientallen fans van Tim en Sofie deelden op social media (met #Stappentellerbingo) en de website hun inzending in. Met de actie werden enkele tienduizenden mensen in de regio Zwolle en Twente bereikt
#Stappentellerbingo is genomineerd voor een Loopaward 2022. De award voor het beste loopinitiatief van Nederland..
Tim & Sofie
Namens Twente Mobiel en Regio Zwolle Mobiel stimuleren Tim Reist en Sofie Werkt werknemers uit de respectievelijk regio’s om op alternatieve wijzen te reizen. Want waarom zou je in de file aansluiten als er andere reismogelijkheden zijn of als je kunt thuiswerken.