Royal Sanderson

Verras je Valentijn

Klant: Sense.info
Wanneer: februari 2016
Expertise: Content marketing & development

De vraag

Hoe kunnen we jongeren (13-25) rondom Valentijnsdag met een leuke actie bereiken?

De oplossing

In aanloop naar Valentijnsdag is een facebookapplicatie gemaakt waarmee anoniem een valentijnsbericht kan worden verstuurd. Deelnemers maakten hiermee kans op een bioscoopbezoek voor twee. Via de applicatie werden 82 berichten verzonden en drie posts (aankondiging, herinnering en winnaar) aan gewijd.

Verras je grote liefde

Naar aanleiding van Valentijnsdag lanceerde wij voor Sense.info de facebookapplicatie “Verras je grote liefde”.  Jongeren (13-25 jaar) konden via de applicatie anoniem een bericht naar hun geheime of grote liefde sturen. Door dit te doen maakten zowel de verstuurder, als de ontvanger van het bericht kans op een bioscoopkaartje.

Via de applicatie werden 82 berichten verzonden. Drie facebookposts (aankondiging, herinnering en winnaar) aan de actie gewijd. Vervolgens is hier 1 winnaar uit gekomen.

Dankzij een aansluitende advertisingstrategie werd het gebruik van de applicatie aangejaagd.

[mfb_pe url=”https://facebook.com/senseinformatie/posts/888281841270597″ mbottom=”50″]
[mfb_pe url=”https://facebook.com/senseinformatie/posts/892717614160353″ mbottom=”50″]

Bereik

Deelnemers

post

Ook zo'n toffe facebookapplicatie?