ABN AMRO World Tennis Tournament

Klant: Rotterdam Ahoy
Wanneer: februari 2018
Expertise: Snapchat marketing, advertising en creatie

De vraag

Hoe kunnen we meer bereik vanuit Ahoy Rotterdam genereren en de content die men deelt ‘branden’ namens ABN AMRO.

De oplossing

Een Snapchat ABN AMRO geofilter. Wanneer men Snapchat gebruikt tijdens en rondom de finale in Ahoy (afgekaderd door middel van een geofence) werd er automatisch een op maat gemaakte geofilter ingeladen.

Geofilters live in actie

De finale was in meerdere opzichten een uniek moment. Niet alleen doordat er voor het eerst door ABN AMRO & Ahoy Rotterdam gebruik gemaakt werd van een geofilter on demand. Maar ook doordat Roger Federer dankzij het winnen van deze finale de oudste nummer 1 van de wereld werd.

Swipes

Uses

Views

Ook een eigen geofilter of lens?

Reageer op dit artikel

Meld je gratis aan

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang het laatste social nieuws in je mailbox.

Je bent aangemeld voor de nieuwsbrief!