Community Management
Social media is als een kroeg… en wij zijn de barman
Wij denken dat er niemand is die je community beter kan onderhouden dan je eigen medewerkers. Zij kennen de doelgroep als geen ander. Maar ja, in de praktijk blijkt dat vaak toch iets makkelijk gezegd dan gedaan. Gebrek aan tijd, gebrek aan kennis, je kent het wel. Wij springen graag bij en nemen – als dat nodig is – werk uit handen.
Moderatie
Als je wilt, kunnen wij alles wat er op internet gebeurt rond jouw bedrijf of merk monitoren. Positieve berichten, maar ook de minder leuke. Een ruzie op Facebook, een discussie op een forum of een Twitter-rel. Wij zitten er boven op, houden alles in de gaten en grijpen in. Wil je dat liever zelf regelen? Dat kan! We hebben al meerdere teams geholpen met trainingen en workshops.
Conversation management
Steeds meer mensen benaderen je tegenwoordig via social media. Het gesprek aangaan met een klant is vaak een goed plan. Wij kunnen de gesprekken voor je voeren, scripts aanleveren of reageren op vragen die binnen komen. Natuurlijk bepalen we de toon en inhoud van de antwoorden samen.