Van april 2016 t/m 2022 maakten we content waarbij Tim als illustratie centraal staat. Hij gaat de interactie met de fans aan, biedt een luisterend oor en een helpende hand met relevante tips en actualiteit.
Van april 2016 t/m 2022 maakten we content waarbij Tim als illustratie centraal staat. Hij gaat de interactie met de fans aan, biedt een luisterend oor en een helpende hand met relevante tips en actualiteit.
440k
bereik
2,6 miljoen
weergaven
Hoe kan Tim Reist de mogelijkheden van social media gebruiken om Twentse werknemers te informeren en inspireren over de verschillende vervoersalternatieven?”, met die vraag kwam opdrachtgever Twente Mobiel naar ons toe. Daar bedachten we een mooie oplossing voor door gebruik te maken van Facebook, Twitter, blogs en inspirerende verhaallijnen.
Website
Op zijn website deelt Tim zijn persoonlijke ervaringen en kennis met betrekking tot mobiliteit. Op deze manier kan hij op social media geplaatste content een verdiepende slag meegeven.
Twitter
Tim is waar de fans zijn. En waar Tim nodig is. Op Twitter houdt Tim zijn fans op de hoogte van ontwikkelingen op het gebied van mobiliteit en gadgets en mengt zich graag in de community. Door de actualiteit in de gaten te houden worden fans real-time op de hoogte gehouden van ontwikkelingen rondom bijvoorbeeld: #coderood.
Facebook-campagne
1046 Spitsmijdingen dankzij Fietsmaatjes gerealiseerd. Met Fietsmaatjes daagde Tim tussen eind 2017 en begin 2018 Twentse werknemers uit om te gaan fietsen. Zo konden zij een leuk zakcentje bijverdienen. De campagne werd mede dankzij de advertising strategie en content aanpak van Tim een groot succes.
Tims Control Room
Via Tim’s Control Room kunnen 14 verkeerscamera’s door heel Twente bekeken worden. Zo kan de Twentse reiziger zijn reis van te voren aanpassen naar de drukte op de weg. Met dat idee werd een succesvolle advertising strategie opgezet, waardoor veel gedragsverandering tijdens piekmomenten en 20 spitsmijdingen zijn gerealiseerd.
Tims Control Room
Via Tim’s Control Room kunnen 14 verkeerscamera’s door heel Twente bekeken worden. Zo kan de Twentse reiziger zijn reis van te voren aanpassen naar de drukte op de weg. Met dat idee werd een succesvolle advertising strategie opgezet, waardoor veel gedragsverandering tijdens piekmomenten en 20 spitsmijdingen zijn gerealiseerd.
Ook meetbare resultaten uit je social media halen?