Survey ads Soa Aids Nederland

Sinds 2015 voeren we diverse campagnes uit voor Soa Aids Nederland, Sense.info en Rutgers. Daarnaast zijn we betrokken bij het opzetten van verhaallijnen, acties en advertising.

Wedigital_Soa_Aids_Rutgers_Corona_Survey_Advertising_Adverteren_

5.000+

aanmeldingen

1,8 miljoen

weergaven

20.000+

clicks

Survey ads Soa Aids Nederland

Sinds 2015 voeren we diverse campagnes uit voor Soa Aids Nederland, Sense.info en Rutgers. Daarnaast zijn we betrokken bij het opzetten van verhaallijnen, acties en advertising.

Wedigital_Soa_Aids_Rutgers_Corona_Survey_Advertising_Adverteren_

5.000+

aanmeldingen

1,8 miljoen

weergaven

20.000+

clicks

Voor Soa Aids Nederland en Kenniscentrum Rutgers hebben we met slimme advertising, binnen een week meer dan 5.000 jongeren geworven. Voor een onderzoek naar seks, daten en relaties tijdens de Coronacrisis.

In mei 2020 is door Soa Aids Nederland, Rutgers en het RIVM onderzoek gedaan naar de impact van de corona maatregelen, op het liefdes -en seksleven van jongeren. Data is verzameld aan de hand van een vragenlijst. Hierbij is ons gevraagd om deze survey aan te jagen, door advertenties op te tuigen en uit te voeren op social media. De looptijd van de advertenties was een week.

WeDigital_soa_aids_rutgers_advertising_corona

De juiste social media kanalen

Mede door de inzet van Snapchat en Instagram Stories, hebben we binnen een week tijd meer dan 5.000 aanmeldingen gekregen. Hiermee overtroffen we alle verwachtingen, het doel was namelijk: 1.000 respondenten. Waardoor de conclusies van het uiteindelijke onderzoek, ook een stuk accurater hebben uitgepakt.

Of zoals Mark Vermeulen, directeur van Soa Aids Nederland, het verwoord in het NOS Radio 1 Journaal: “De coronapandemie heeft voor een flinke verschuiving in het seksuele gedrag van vrijgezellen gezorgd. Die aanname hadden we al wel, maar nu zien we dat ook in ons onderzoek terug.”

De resultaten van het onderzoek werden opgepikt door verschillende media zoals NOS, RTL Nieuws, het AD en De Telegraaf.

De resultaten van het onderzoek werden opgepikt door verschillende media zoals NOS, RTL Nieuws, het AD en De Telegraaf.

Het doel was om een doelgroep van 200 duizend mensen te bereiken
met voldoende betrokkenheid bij de onderwerpen van Nieuw Kijkduin. Hierin zijn we zeer geslaagd. We bereikten een uniek bereik van meer dan 440 duizend mensen en behaalden meer dan 2,6 miljoen weergaven.

Het doel was om een doelgroep van 200 duizend mensen te bereiken met voldoende betrokkenheid bij de onderwerpen van Nieuw Kijkduin. Hierin zijn we zeer geslaagd. We bereikten een uniek bereik van meer dan 440 duizend mensen en behaalden meer dan 2,6 miljoen weergaven.

Ook meetbare resultaten
uit je social media halen?

Kom eens praten!

Blijf op de hoogte
van het laatste nieuws

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

Ook meetbare resultaten uit je social media halen?

Kom eens praten!

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.