Voor ons is Snapchat hét platform om interessante branded AR-concepten toe te passen. Daarom ontwikkelen we voor bedrijven verschillende verhaallijnen, filters en lenzen, die we vervolgens inzetten als slimme advertisingcampagnes. Ontdek hier wat we tot nu toe hebben gedaan. Laat je inspireren door onze Snapchat cases en wie weet ontwikkelen we deze innovatieve manier van online marketing binnenkort ook voor jou!
Voor ons is Snapchat hét platform om interessante branded AR-concepten toe te passen. Daarom ontwikkelen we voor bedrijven verschillende verhaallijnen, filters en lenzen, die we vervolgens inzetten als slimme advertisingcampagnes. Ontdek hier wat we tot nu toe hebben gedaan. Laat je inspireren door onze Snapchat cases en wie weet ontwikkelen we deze innovatieve manier van online marketing binnenkort ook voor jou!
440k
bereik
2,6 miljoen
weergaven
Brommers Kiek’n
Sense Oost-Nederland kwam naar ons met de vraag of we een korte campagne konden ontwikkelen voor jongeren tijdens de Zwarte Cross. Ons antwoord was een AR filter waarbij de boodschap centraal staat. Simpel en passend bij de doelgroep.
Informeren over seksualiteit
Waar moet je actief zijn als jongeren op een toegankelijke manier wil informeren over seksualiteit? Op Snapchat natuurlijk! Daarom kwamen we op het om voor Sense.info twee Snapchat accounts in te richten: Sense Girls en Sense Boys. En met succes! We wonnen er een Best Social Award mee en werden genomineerd voor een prestigieuze Lovie Award.
Van der Valk toekan
Van der Valk is niet alleen bekend om zijn Toekan als logo, maar ook als een familiebedrijf (van origine). Daarom wil Van der Valk er ook voor de jongeren er zijn. Dus ontwikkelden we een speciale AR lens waarbij de toekan centraal is komen te staan.
Van der Valk toekan
Van der Valk is niet alleen bekend om zijn Toekan als logo, maar ook als een familiebedrijf (van origine). Daarom wil Van der Valk er ook voor de jongeren er zijn. Dus ontwikkelden we een speciale AR lens waarbij de toekan centraal is komen te staan.
Ook meetbare resultaten uit je social media halen?