Snapchat AR

Voor ons is Snapchat hét platform om interessante branded AR-concepten toe te passen. Daarom ontwikkelen we voor bedrijven verschillende verhaallijnen, filters en lenzen, die we vervolgens inzetten als slimme advertisingcampagnes. Ontdek hier wat we tot nu toe hebben gedaan. Laat je inspireren door onze Snapchat cases en wie weet ontwikkelen we deze innovatieve manier van online marketing binnenkort ook voor jou!

snapchat app icon

440k

bereik

2,6 miljoen

weergaven

Snapchat AR

Voor ons is Snapchat hét platform om interessante branded AR-concepten toe te passen. Daarom ontwikkelen we voor bedrijven verschillende verhaallijnen, filters en lenzen, die we vervolgens inzetten als slimme advertisingcampagnes. Ontdek hier wat we tot nu toe hebben gedaan. Laat je inspireren door onze Snapchat cases en wie weet ontwikkelen we deze innovatieve manier van online marketing binnenkort ook voor jou!

snapchat app icon

440k

bereik

2,6 miljoen

weergaven

Brommers_Kiekn_Snapchat_Filter_Case

Brommers Kiek’n

Sense Oost-Nederland kwam naar ons met de vraag of we een korte campagne konden ontwikkelen voor jongeren tijdens de Zwarte Cross. Ons antwoord was een AR filter waarbij de boodschap centraal staat. Simpel en passend bij de doelgroep.

Informeren over seksualiteit

Waar moet je actief zijn als jongeren op een toegankelijke manier wil informeren over seksualiteit? Op Snapchat natuurlijk! Daarom kwamen we op het om voor Sense.info twee Snapchat accounts in te richten: Sense Girls en Sense Boys. En met succes! We wonnen er een Best Social Award mee en werden genomineerd voor een prestigieuze Lovie Award.

WeDigital_Snapchat_Marketing_Sense_Best_Social_Lovie_Award

Van der Valk toekan

Van der Valk is niet alleen bekend om zijn Toekan als logo, maar ook als een familiebedrijf (van origine). Daarom wil Van der Valk er ook voor de jongeren er zijn. Dus ontwikkelden we een speciale AR lens waarbij de toekan centraal is komen te staan.

Van der Valk toekan

Van der Valk is niet alleen bekend om zijn Toekan als logo, maar ook als een familiebedrijf (van origine). Daarom wil Van der Valk er ook voor de jongeren er zijn. Dus ontwikkelden we een speciale AR lens waarbij de toekan centraal is komen te staan.

Ook meetbare resultaten
uit je social media halen?

Kom eens praten!

Blijf op de hoogte
van het laatste nieuws

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.

Ook meetbare resultaten uit je social media halen?

Kom eens praten!

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws

Meld je aan voor onze nieuwsbrief.