Tim Reist Case Content Management

Tim Reist – #selfiets

Klant: Tim Reist (Werknemersaanpak Twente Mobiel)
Wanneer: September 2016
Expertise: Content management en advertising

Tim Reist

Deze #selfiets-campagne case is onderdeel van de Tim Reist Content Management.

Facebookposts

Nieuwe fans

Bereik

#selfiets

In september werden fans en volgers gevraagd een fietsfoto te maken. De leukste fietsfoto’s maakten kans op een hotelovernachting in Twente.

Door middel van posts in combinatie met advertising werd opgeroepen mee te doen aan de #selfiets-actie. of als dat niet het geval was, fan te worden van de twitter- of facebookpagina.

In 4 posts werd aandacht besteed aan de #selfiets-actie. Een teaser-, aankondigings-, herinnerings- en winaarspost. Dit leverde een twintigtal fietsfoto’s en een gelukkige winnaar op.

wedigital_tim_selfiets-herinnering

wedigital_tim_selfiets-teaser

wedigital_tim_selfiets-aankondiging

wedigital_tim_selfiets-winnaar

Beter Benutten

In het Beter Benutten programma werken Rijk, regio en bedrijfsleven samen om de bereikbaarheid van de drukste regio’s in het land te verbeteren. De regio Twente neemt, onder de vlag van Twente Mobiel, maatregelen om het autogebruik tijdens de spits te verminderen. Met de fictieve medewerker Tim, worden werknemers geïnspireerd en geïnformeerd over de situatie op de weg en de verschillende vervoersalternatieven.

WeDigital

Door continu te blijven monitoren wat er speelt op het gebied van vervoer en mobiliteit blijft WeDigital op de hoogte van de grote hoeveelheden beschikbare data en informatie. Op deze manier hebben we in de afgelopen jaren veel ervaring en kennis opgedaan. Dit brengen we in de praktijk met onder andere de community management van Filedier, Twente Mobiel, Tim Reist en andere kleinere mobiliteitsprojecten.

Wil je ook meer uit je content halen?

Kom eens praten

Meld je gratis aan

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang het laatste social nieuws in je mailbox.

Je bent aangemeld voor de nieuwsbrief!