Royal Sanderson

 

Royal Sanderson

Klant: Royal Sanderson
Wanneer: 2013 – 2014
Introductie Royal Sanderson (Exclusief Rundvlees verkrijgbaar bij de Jumbo)
Expertise: Content marketing, advertising & development

 

Het doel

Het merk Royal Sanderson duidelijk laden op social met als doel om in de toekomst gezien te worden als het merk dat voor iedereen, iedere dag weer, de lekkerste en meest verrassende en verantwoorde producten serveert met hoge toegevoegde waarde. Waarbij Iers rund altijd dé basis vormt.

De vraag

Introduceer het merk “Royal Sanderson” op social onder de doelgroep met het thema “Meat the Royal life”, leef bewust, geniet Royal!

De oplossing

Meerdere postreeksen en acties bedacht waaronder een prijsvraag applicatie voor het verwerven van email adressen.

Posts

Interacties op post

Bereik

Na de introductie van Royal Sanderson Runderspeck bij de Jumbo waren wij benieuwd naar de Runderspeck gerechten van onze fans. Er werden mooie snijplanken weggegeven en er kwamen leuke originele recepten binnen!

Wie o wie gaat er een weekendje weg naar het mooie Ierland? In het thema “meat the Royal life” is er voor de jaarwisseling een wall campagne gedraaid rondom de vraag; Wat ga jij in het nieuwe jaar doen om je leven (extra) Royal te maken? De leukste inzendingen werden vertoond op de wall en de winnaar werd feestelijk onthaald in de Royal Sanderson fabriek.

App

Posts

Deelnemers

Wil je ook meer uit je content halen?

Kom eens praten

Meld je gratis aan

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang het laatste social nieuws in je mailbox.

Je bent aangemeld voor de nieuwsbrief!