Filedier Case Content Management

Filedier – Bruggenkalender

Klant: Filedier (De Verkeersonderneming)
Wanneer: November 2014 – Januari 2015
Expertise: Content management

Filedier

Deze Bruggenkalender case is onderdeel van de Filedier Content Management.

Kalenders

Inzendingen

Bereik

Bruggenkalender

Eind 2014 organiseerden we op de facebookpagina van Filedier een foto-actie, waarbij fans foto’s in konden sturen van bruggen in en rondom Rotterdam. De campagne bleek al snel een groter succes dan verwacht. Er werd dan ook besloten dat er meer met de ingezonden bruggenfoto’s gedaan kon worden; een verjaardagskalender. De 1000 verjaardagskalenders zijn vervolgens onder de fans verloot.

Uiteindelijk werden er ruim 300 foto’s van Rotterdamse bruggen ingezonden en zorgde de campagne voor een bereik van ruim 70.000 gebruikers.

Beter Benutten

In het Beter Benutten programma werken Rijk, regio en bedrijfsleven samen om de bereikbaarheid van de drukste regio’s in het land te verbeteren. De Verkeersonderneming is een publiek-private samenwerking van de gemeente Rotterdam en het ministerie van Infrastructuur en Milieu/Rijkswaterstaat. Door middel van het Filedier, een karakteristiek kuddedier, worden forenzen rondom Groot-Rotterdam op de file alternatieven gewezen.

WeDigital

Door continu te blijven monitoren wat er speelt op het gebied van vervoer en mobiliteit blijft WeDigital op de hoogte van de grote hoeveelheden beschikbare data en informatie. Op deze manier hebben we in de afgelopen jaren veel ervaring en kennis opgedaan. Dit brengen we in de praktijk met onder andere de community management van Filedier, Twente Mobiel, Tim Reist en andere kleinere mobiliteitsprojecten.

Wil je ook meer uit je content halen?

Kom eens praten

Meld je gratis aan

Meld je aan voor de nieuwsbrief en ontvang het laatste social nieuws in je mailbox.

Je bent aangemeld voor de nieuwsbrief!